vrijdag 15 februari 2013

Lente ???!

Ik kon er niet aan weerstaan en kocht me voor mijn valentijn een boeketje tulpen.
Zo haal je het lentegevoel toch even binnen.



En zowaar ... vandaag piepte de zon vanachter de wolken .... laat de lente maar komen.


Mijn swapmaatje van de friendship swap zond me deze week nog een extra verrassing toe. Een prachtig berestofje !



Ik ben namelijk verzot op teddyberen en maak ze ook zelf.
Ik heb al enkele ideetjes wat ik ermee zal doen, maar dat zien jullie later nog wel.






Ik heb deze week wat extra verlof genomen.
Het is krokusvakantie en de kindjes hebben ook vakantie.
Gisteren werd de keukentafel dan ook omgetoverd tot een knutselparadijs. Mijn 3 lieverds gingen aan de slag met fimo en ondertussen naaide ik hun beloofde etui in elkaar.
Ik maakte er hier al één voor de oudste.
Ik moet zeggen : de ritsen zijn al wat beter gelukt, maar het blijft een gepriegel.
Nu ja, ze zijn er tevreden mee en hebben de geborduurde motiefjes zelf gekozen ....

4 opmerkingen:

  1. Hoi, oh die etuitjes wauw wat mooi, die printjes :) Ben ook volger van jouw geworden hoor? :)
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige etuitjes heb je gemaakt, zo mooi geborduurd. Ik zag ze bij Annemaries Haakblog en dacht op het eerste gezicht dat het gestempeld was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera mooi swappakketje in de bus! PRACHTIG! De broche heb ik al op. Met groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh wat een leuke borduur werken maak jij en zo al niet meer zag de schattige dingetjes die je gemaakt had voor mijn zus juffrouw waardvleugel echt heel mooi ,ga je volgen gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen